//Pink Vintage.
Like us on facebook ! :)


rasa tips ini membantu? please click nuffnang echa (^_^)


Travel this

Story Beauty Tips Goodies Links


Princess In The Blog




Private Blog ♥
hey readers, come visit my private blog :) Eycha's Sweet Damn Diary ♥




follow me on Instagram ♥


Instagram

Lets Talk


Recent Post
Friday 3 February 2012 | 04:46 | 3 panda



Syarat-Syarat Menyertai Pupel Liyana Mega Giveaway ialah:

1. Buat satu entri di blog anda mengenai Mega Giveaway ini dengan tajuk "Pupel Liyana Mega Giveaway",pastikan ada banner "Pupel Liyana Mega Giveaway " didalam entri tersebut dan dilinkkan ke entri ini.
2. Pastikan anda merupakan follower Pupel Liyana Official Blog & Like Pupel Liyana Blogspot Page.
3. Wajib Like, Follow dan letakkan senarai penaja berikut di dalam entri GA anda: (Jujur tau, pupel boleh tau awak klik tak kat pautan yang pupel bagi tu:))
4.  Tag kawan-kawan ramai-ramai dan ajak mereka join sekali. :)
5. Letakkan url entri anda di ruangan komen entri Pupel Liyana Mega Giveaway sahaja!! Komen yang mengandungi url anda tidak akan dipaparkan selagi pupel belum baca so mintak jangan drop komen berkali-kali bagi mengelakkan pengulangan url dalam senarai peserta dan tolong jangan komen di entri lain.
6. Kalau rajin, letak banner GA ini disidebar blog anda dan linkkan ke entri ini.(Tiada paksaan)

Cabutan Bertuah (Manual) akan digunakan untuk mencari pemenang kerana ianya lebih telus berbanding RANDOM.ORG bagi mengelakkan pengulangan cabutan nombor pemenang yang sama. Semoga berjaya :)



echa tag semua pembaca blog echa join contest nie . try lah , tak rugi mencuba . kalau ade nasib , kan untung dapat free je kan . huhu . echa dah like dan follow semua sponsor , dan dah patuhi semua peraturan , hope dapat laa hadiah idaman kalbu ini . hee . :3 na join click banner k ^_^


Older Post | Newer Post