//Pink Vintage.
Like us on facebook ! :)


rasa tips ini membantu? please click nuffnang echa (^_^)


Travel this

Story Beauty Tips Goodies Links


Princess In The Blog




Private Blog ♥
hey readers, come visit my private blog :) Eycha's Sweet Damn Diary ♥




follow me on Instagram ♥


Instagram

Lets Talk


Recent Post
Friday 4 November 2011 | 01:56 | 0 panda


finally i'm free !

orang laen dah habes selok 'merdeka' , aku baru nak selok . hee . finally habes ponn exam final year nie . hari nie last exam , exam akaun . aku tak dapat buat dengan baik , because kepale otak aku serabot sangat dengan masalah boyfriend aku and kawan aku . emm . words yang kawan aku tujukan kat aku tuu duk tergiang giang jea kat telinga aku nie T_______T sumpah sedih gilaa .


hmm . its okay laaa , mende dah happen . yang penting sekarang .. enjoy ! hoho . so nie wishlist aku lepas dah bebas nie . hehe .


nak edit blog aku puas puas ! rindu nak maen coding tu sume >__<

nak berblogwalking sampai korang jemu tengok komen aku ! hahaha

nak gayut puas puas dengan boy aku sampai meletop handphone!


nak outing dengan bestiesss !

nak habiskan tengok We Got Married Khuntoria !


nak shopping puas puas ! :D

nak maen game banyak banyak !

(and more)


 ade sape sape nak join wishlist eycha ? hehe . meh meh , jum kite memeriahkan wishlist eycha meh . hee . ^^,



Older Post | Newer Post