//Pink Vintage.
Like us on facebook ! :)


rasa tips ini membantu? please click nuffnang echa (^_^)


Travel this

Story Beauty Tips Goodies Links


Princess In The Blog




Private Blog ♥
hey readers, come visit my private blog :) Eycha's Sweet Damn Diary ♥




follow me on Instagram ♥


Instagram

Lets Talk


Recent Post
Friday 11 November 2011 | 09:33 | 0 panda
http://4.bp.blogspot.com/_y-4qkUZFfFA/TQYlm7wAaXI/AAAAAAAAADc/7zrPvebvpYE/s1600/sad_emo_girl__8_.jpg_320_320_0_9223372036854775000_0_1_0.jpg

okay this week memang mencabar kesabaran aku :'( ingat kea na buat tough la kann tanak mengadu dah masalah aku nie kat belog dah . tapi aku memang dah tadek orang dah untuk mengaduu :'( so if korang bace just silent and read jelaa k . bagi yang tanak bace lagik bagus echa pon segan korang bace . :(

hmm . mak aku nak transfer aku dekat sekolah MGS . Methodist Girls School . *sorry if salah eja . sebab adeq aku amek bahase cine . so mak aku nak sekolah kan adeq aku dekat st thomas sebab boleh gaul dengan student chinese kan . dah alang alang tu mak aku nak suoh aku transfer sekali . aku macam berbelah bahagi . bagi aku skola sungai soi nie dah tadaak maknenye dah untuk aku . and aku memang nak blah jea dari cinie . hmm . tapi rase sayang la pulak kenn . ntah laa . dah laa aku tak tau na pujuk mak aku macam mane :'(

masalah aku dengan bff aku . honestly aku dah lama gila gila gila makan hati dengan dia . tapi aku senyap jea . just pretending dats nothing happen . aku memang sedih gila dengan dia since seorang hamba Allah tu macam rapat jea dengan dia . tapi takan aku nak bagitahu dia pulak kann ?  ape pulak dia cakap . kang mula laa dia pikir aku bukan bukan . so far aku still lagik boleh tahan dengan dorang . if aku terase aku senyap jea . aku dah pernah bagitahu kat dia yang aku terasa dengan dia sebab dia rapat dengan hamba Allah tuu . tapi maybe dia dah lupa , takpe la kann .

then semalam time aku tengok kamera dia .banyak gila gambar bff aku tu dengan hamba Allah tuu . bila aku rapat dengan perempuan lain mulaa lah menjeling jea dekat aku , kadang kadang aku tak berani nak gurau dengan kawan aku yang laen sebab risau dia jealouss . tapi dia ? ntah laa . =__= . aku memang kecil hati gilaa tengok gambar dorang pergi pantai , time pertunangan akak dia . biasenya aku senyap jea . tapi sebab tak tahan sangat , aku perli dia . " sampai hati tak ajak orang . terasa gilaa " pastu selamat ade fazwan tolong backup kan aku . last last aku menanges sebab aku dah tak mampu tahan dah  . bff aku tak tahu pon aku menanges .aku just menanges depan fazwan , selamat dia ade untuk pujuk aku .

time aku tengok gambar tu aku sedih gilaa sebab aku teringat , aku pon pernah pergi pantai dengan dia , then kiteorang maen tulis tulis nama dekat pasir , tapi kali nie tengok dia buat mcam tu dengan orang laen . even just bff , tapi ape korang rase kan ? and aku memang terasa gila dia tak jemput aku time pertunangan akak dia , sedangkan abang aku kawen , aku beria ajak dia , ceap suoh dia pakai baju ikud tema kaler family kiteorang lagi . mane aku tak sedih weeyy ~ :'(

hari nie aku ponteng sekolah sebab tak sanggup tengok muka bff aku tuu . hmm . tak tau nak buad macam mane lagi dah . aku tak sampai hati nak pecah belah kan hubungan dia dengan hamba Allah tu . and aku mengaku salah aku jugak sebab aku selalu tinggalkan dia sebab dok lepak lepak nan fazwan . hmm . ntahlaa :'( :'( :'(


masalah dengan abang aku . he's the annoying brother !!!! annoying annoying annoying !

masalah dengan kacip aku . hmm baguslah dia dah minta maaf , lega aku . cuma dia minta maaf sala timing , aku tengah nanges time dia minta maaf tuu , so aku na minta maaf kat dia laa sebab time tu aku macam nak tanak jea cakap kann . sorry ea . tengah emo time tuu .


Older Post | Newer Post