//Pink Vintage.
Like us on facebook ! :)


rasa tips ini membantu? please click nuffnang echa (^_^)


Travel this

Story Beauty Tips Goodies Links


Princess In The Blog




Private Blog ♥
hey readers, come visit my private blog :) Eycha's Sweet Damn Diary ♥




follow me on Instagram ♥


Instagram

Lets Talk


Recent Post
Thursday 27 October 2011 | 05:41 | 0 panda
oh yeah . finally aku boleh jugak kuar daripada hutan belukar nie ! erk hutan ? sebenarnya rumah aku ade sebijik jea , kanan hutan , kiri hutan , belakang hutan , depan ponn hutan =___=

haha . so semalam aku outing nan boyfie aku , then anoor join sebab kawan dia tak dapat datang . haisy kesian lak dekat anoor kan , so aku outing nan dorang laa . hee . have a great time with my boy laa , haha jangan jealouss . anoor , thanks sudi jadi photographer echaa ! hee . ika lak , hope dapar jumpe nan ika paznie . tak kiraaaaa ! :3

hee , okay la , layan gambar jelaa ea , aku mau study laa . bubye . lefchuuu :*







Older Post | Newer Post