//Pink Vintage.
Like us on facebook ! :)


rasa tips ini membantu? please click nuffnang echa (^_^)


Travel this

Story Beauty Tips Goodies Links


Princess In The Blog




Private Blog ♥
hey readers, come visit my private blog :) Eycha's Sweet Damn Diary ♥




follow me on Instagram ♥


Instagram

Lets Talk


Recent Post
Wednesday 19 October 2011 | 06:13 | 0 panda
http://data.whicdn.com/images/11887572/cute-heart-love-photography-snowman-Favim.com-102053_large.jpg?1310472946 


hehe . annoying ta post title aku ? hee . alaa , semua orang pon ade love story sendiri kan . >_< 
pagi tadi aku macam bermasam muka dengan dia . bukan ade masalah ape ponn , just aku terlalu penat time exam nie . selalu stay up pukul 3, 4 pagi :( tadi lak busy study . 

so , macam TER-ignore dia la kann . hee .

then . 

lepas rehat , sebelum jawab paper addmath . kiteorang study dekat dewan . just class aku and beberapa class laen jea ada . pastu .

aku dengar macam ada orang panggil aku . dengan michrophone . siapa lagi kalu bukan dia . haha . guess what apa yang dia cakap ??

echa .. i love you ..

ayang sayang baby .



haha . aku macam . OMG . segan gila weyyy dengan klassmate aku yang laen . yela , macam kiteorang jea yang kapel kenn . =_____=

tapi pa pe ponnn , terharuuuu  ~ huhu .

i love you too dear :)




Older Post | Newer Post