//Pink Vintage.
Like us on facebook ! :)


rasa tips ini membantu? please click nuffnang echa (^_^)


Travel this

Story Beauty Tips Goodies Links


Princess In The Blog




Private Blog ♥
hey readers, come visit my private blog :) Eycha's Sweet Damn Diary ♥




follow me on Instagram ♥


Instagram

Lets Talk


Recent Post
Tuesday 27 September 2011 | 04:24 | 0 panda
PERHATIAN : ENTRY INI MENGANDUNGI KATA KATA KESAT , MAAF JIKA PEMBACA KURANG SENANG .

http://i1224.photobucket.com/albums/ee380/Faith34678/Amazing/DontCry.jpg


hari nie hari yang sangat shialll . esuk sekolah aku ade banyak buat program . antaranya hari kecemerlangan koko . so , kena ade orang berkawad untuk sambut tetamu jemputan masuk . then aku sebagai naib pengerusi puteri islam , aku kena cari 5 orang untuk masuk kawad . then semalam aku dah pusing satu sekolah dengan dayah untuk cari bebudak kawad .


semalam agak menguji kesabaran aku , tapi selamat aku jumpa jugak . tapi hari nie yang sangat laa sengal nya ada budak nak tarik diri . shitt . senang senang jea dia nak maen masuk masuk , pastu tarik diri . bengong . sumpah aku bengang . dia cakap dia sakit perut la , sakit kaki la . chitpoodah . kang Allah turunkan bala pada kao , PADAN MUKA BEBB .

pastu kawan aku cakap yang ustazah suruh amek budak daripada kelas aku sorang supaya gantikan budak tuu . aku tahu dia maksudkan aku . banyak cantekkk . takde maknanye aku masuk , kalu aku kena ukur sekolah dengan tulang empat kerat aku nie cari bebudak masuk kawad semalam .


then tetibe ade announce suruh budak budak masuk kawad berkumpul . hati aku mula tak sedap . then aku redha jela masuk , then aku mengharapkan klassmate aku masuk , supaya atleast aku ade geng . klassmate aku nie amek anugerah , dia ade kat dewan buad raptai . aku ponn turun la sorang sorang . malas nak mintak sape sape teman sebab aku tanak menyusahkan orang laen .

smpai kat dewan , aku cakap molek molek kat dia ,mintak dia masuk . temankan aku . then macam macam la alasan dia bagi . dia busy la . ape la . dia suruh orang laen masuk . kao bayangkan laa , kalu ade seribu budak kat dalam sekolah aku nie jawab " suruh orang laen masuk . " kao nak carik sape ?? baek aku buad sekolah sendirik jekk daripada ukur sekolah kann . phff .

dia cakap aku nie ajk tertinggi , so dia suruh la aku masuk . dah dia tu ape ? semua maenkan peranan okay . aku lagik ada kuasa daripada dia , sepatotnya dia dengar cakap aku . nie haprakkk . semuanya haprakkk . tadek guna . tak berguna . tapi aku say thanks jugak la kat dayah sebab tolong aku tadi . yang laen semua nya sangat la HAPRRAK . kao benganng ? aku lagik bengang . tak payah nak tunjuk muke seposen laa . tak laku okay . -.-

mase kite tengah happy , selok selok , ramai jea kawan datang kan . bila susah , sangat la HAPRAKKK . tadek orang nak tolong . biarkan aku sorang sorang .

then aku tak tahan sangat tadi , terus pergi toilet . ape lagik , banjir laa ! menangis sorang sorang . sakit hatii . sakit sangat sangat . then ade budak form 3 tengok aku menangis . dia tanya kenapa , aku just jawab tadek ape . :)


lepas dah okay , aku pergi carik budak sorang sorang , selamat la bebudak form 1 tuu sanggup masuk . aku macam TERmarah dorang tadi . tapi selamat la aku minta maaf . maafkan akak ye adik adik .


pastu kawad dengan baju kurung sekolah :) sangat laa seronok okay . berjerut tengah panas . sambil membuat rawatan sauna pada muka . wahh , sangat GUMBIRAAA ! sedangkan orang laen dok dewan ketawa ketawa , tayang muka kat depan bangga dapat adiah . dok kat dalam kelas , ade kipas tu semua , gosip gosip gelak gelak . BAHAGIA rasa tengok kann :)


selamat jumpa geng time kawad . iloveyoushahidaamira :)


pastu , finally habis . masuk kelas . semua senyap . aku wat muka bengang la . then dorang tanya aku masuk kawad ke tak , dah nampak aku tengah berpeluh peluh , muka itanggg nie tak paham bahase kea yang aku masuk ? pastu tinggikan bahasa pulak kat aku tanya kenapa masuk kwad.


aku pon sangat la pelik atas keprihatinan doraang kat budak terpinggir nie kann . rupa rupanya budak form 3 tu ade citer kat pakwe aku yang aku menangis dalam tandas . adoii :'( aku memang tanak orang tahu sebenarnya , biar jea aku sorang jea rasa mane sakit nyaa . 

pastu dorang nak carik orang gantikan aku . aku cakap tak payah . sebab sebenarnya budak puteri islam dah lebih kuota  . aku SENGAJA masuk sebab aku ade hati dan perut kasihan , tanak biarkan dorang yang tercacak kat tengah panas sedangkan aku pulak dok lepak lepak tempat teduh sambil gelak gelak kann . aku tanak biarkan anak buah aku tersiksa macam tu . so biarlaa aku rasa sekali . aku tak kesah dah muka aku itang kea , orang gelakkan cara aku berkawad kea , aku tak kesah !

pastu aku bergaduh pulak dengan pakwe aku . dia tak bagi aku masuk . sebab dia tanak orang gelakkan aku , tanak muka aku hitam , tanak aku sakit hati . ya , dia memang prihatin . tapi sebagai pakwe aku  , dia sepatotnya bagi aku semangat . pastu dia cam tak suka , sebab aku tak story masalah aku kat dia . aku memang tak suka luah problem kat orang  . aku just suka luah kat dalam blog aku . aku boleh tulis sesukahati akuu kenn :P . then finally problem aku dah setel dengan dia . huh .


then masa balik , telefon awam pulak wat bengong . damnn . 45 minit aku tunggu mak aku amek . padahal pukul 3 ade latihan kawad . aku pulak balik 2.30 . then aku pergi la jalan kaki pergi kedai nak telefon mak aku . pergi kedai beli roti sebab kebulur sangat . lepas beli terus makan sambil diri . orang pandang slack aku buad bodo jekk .kao ape tahu? aku tak makan apa apa ponn rehat tadi . :(then mak aku baru amek . aku macam TERtinggi la suara kat mak aku , tanya kenapa amek lambat tu semua kann . then mak aku cam marah aku balik . time tu aku tak tahan , aku cakap , " boleh tak mak jangan mara saya sekarang? " time tu dah tak tahan , aer mate aku mengalir lagik . sungguh hari nie sangat shialllll . mak aku terdiam .


balik rumah , tukar baju , pergi sekolah balik .


masa aku tengah berehat lepas kawad , aku terduduk atas gula gula getah ., arghhhh , whatdefakkkkkkk ! sape la buat khianat kat aku . habis seluar aku . naseb baek boleh cover dengan baju . aku rasa macam nak sumpah jea mulut orang tuu jadi mulut itik kannn . grr .

finally , arrive home ....

updating this blog .


hmm . sebenarnya aku bawak puding hari nie ,aku buat sepcial untuk korang . aku nak bagi korang rasa puding yang aku n akak tasya buat . tapi hari ni hati aku sakit sangat sangat . last last aku biarje puding tu dalam beg aku . and kena buang dah sebab puding tu dah tak elok :)


aku mintak maaf , memang banyak gila aku mencarut , aku memang jarang mencarut dalam belog . tapi hari nie aku sakit hati sangat sangat . kalau orang yang baca entry aku nie terasa , and kao nak kepoh kepoh kan pasal cerita nie kat orang laen , just go on . buat la sesuka hati . kalu kao nak pulaukan aku satu sekolah ponn aku tak halang . kalao kao nak gelak gelakkan aku tengok aku berkawad esuk ponnnn aku tak keysa :)


buat laa apa apa yang patot , as long kao bahagia




Older Post | Newer Post