//Pink Vintage.
Like us on facebook ! :)


rasa tips ini membantu? please click nuffnang echa (^_^)


Travel this

Story Beauty Tips Goodies Links


Princess In The Blog




Private Blog ♥
hey readers, come visit my private blog :) Eycha's Sweet Damn Diary ♥




follow me on Instagram ♥


Instagram

Lets Talk


Recent Post
Sunday 25 September 2011 | 06:05 | 0 panda
okay , tadi aku na merajuk kan dengan wan tuu . sekarang aku terharu pulak dengan sys omey nie . hee . kenapa kenapa ? haa , meh sat ushaa cnie .


nak tengok live , click cnie ^^


bila aku baca tu kan , aku macam . wahhhh ! sangat terkejut youu . tak sangka dia sanggup buat entry pasal aku , sebab kiteorang bukannya penah jumpa pon kann . actually al kisahnya macam nie , time aku blogwalking kann , terjumpa blog sys yang omey nie . aku godek dodek blog dia . bilaa tengok muka dia , memang rasaa dia chomel gilaa laaa . then tanpa fikir panjang terus aku follow . huhu . and honestly tak mengharapkan dia follow balik ponn , sebab aku tengok follower dia , mak aihh ramainyaa . 500+ . aku pulak ta sampai pon seratus . dats why aku rasa macam kerdil jea diri aku nak banding dengan sys nie .

tengok tengok , dia follow aku balik , and always balas komen aku kat shoutbox . huhu . sukaanya .  thanx tau aka teha yang omey !

eh , aku nie dok pot pet pot pet , ta show lagi kan pitcha aka tuu . hee . nie haa aka teyha yang omey .


tadaaaaa !
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjdYX2uXcnQlL3r1MM4gFwe5g_XtBBI73eI7eoQ68G60sV7Zoe-ojUheDuKSe60KexMqToqj_N6VWaJP4jlokjwxc-coUXjKLRRXq-w2eA5xlOOLak_n1tKQJ0Yo8TPC4f0gIOa5546UtA/s1600/IMG0388A.jpg


http://i1204.photobucket.com/albums/bb407/tehamax/P9160580.jpg   

haa, betul ta aku cakap yang sis ny omey ? huhu . buat sys teha sayang ..


thanx sangat sangat sys sebab sudi tulis pasal echaa ! wah , terharu sangat sangat tauu . keep in touch ea akaaa . haa , aka ade bagi echa flying kiss kan , echa amek kiss aka tu simpan dalam hati echa . hehe . sayangs akaaa :) thanx sekali lagi sudi wish pasal anymonth echa tuu . *segan . huhuhu . keep in touch taoo . sayang aka sekali lagi <3


Older Post | Newer Post