//Pink Vintage.
Like us on facebook ! :)


rasa tips ini membantu? please click nuffnang echa (^_^)


Travel this

Story Beauty Tips Goodies Links


Princess In The Blog




Private Blog ♥
hey readers, come visit my private blog :) Eycha's Sweet Damn Diary ♥




follow me on Instagram ♥


Instagram

Lets Talk


Recent Post
Thursday 22 September 2011 | 07:08 | 0 panda
petang semalam aku ade studygroup dengan geng geng prinsip akaun , sebab nak siap kan kerja kursus =___=

so , malam nya aku agak penat la kann sebab aku tak tydo petang .

then , malam tuu , boleh pulak aku tertydo time tengah text dengan mr Wolf aku . penad sangat erkk . :( then , tengah mamai mamai gituu , aku tak sedar dia call , pastu boleh pulak aku tanya ..

" nak ape ? "

dia cakap tadek pa pe .. then dia off phone , aku pulak continue tidor .. sebenarnya aku tak perasan ponn perbualan tu happen , coz aku ingat tengah bermimpi jea . kejam gila aku ken . haha . then , pukul 12.30 , dia call aku lagi , time tu aku dengar suare dia macam menangis , then baru aku tersedar dari tidor aku , rupa rupanya dia kecewa gila dengan aku .

kao bayangkan laa , hajat dia call aku tepat pukul 12 sebab nak wish dekat aku , tapi aku boleh pulak tanya dia " nak apa  ? " . pergh , hati mana tak kesokk kenn . :(

then , gaduh , sampai putus . dia cakap hati dia tak tahan dilukai oleh aku . sebab aku dah banyak lukakan perasaan dia . aku pulak , tak sanggup nak kehilangan dia , tapi pada mase yang same aku ponn tanak dia terluka dah sebab aku . :'(

last last , aku setuju nak clash .. menangis gilaa selok laa . haihh . pastu , dah lama sikit tuuu , dia call aku balik . dia pujuk aku .. dia minta aku jangan menangis da ,, dia cakap dia sanggup timer aku even hati dia seteruk mane ponn dilukai ,  dia still sanggup nak bersama dengan aku :'(

time nie lagi laa aku menangis , terharu , sedih , segala bala ade . haha . JIWA KACAU kenn .

then finally , endingnyaa , kiteorang berbaik :')




Older Post | Newer Post