//Pink Vintage.
Like us on facebook ! :)


rasa tips ini membantu? please click nuffnang echa (^_^)


Travel this

Story Beauty Tips Goodies Links


Princess In The Blog




Private Blog ♥
hey readers, come visit my private blog :) Eycha's Sweet Damn Diary ♥




follow me on Instagram ♥


Instagram

Lets Talk


Recent Post
Wednesday 28 September 2011 | 05:07 | 0 panda
http://i802.photobucket.com/albums/yy307/xoxo_alexa/Liife/BAxQAJRP8gxoogczu7NDXeMWo1_500.jpg


sangat mintaa maaf dengan entry aku yang before nie pasal kata kata kesat tu semua . aku cuma TERcarut :)

okay fine . hari nie jamuan raya , hari anugerah koko , sambutan merdeka and satu lagi ape ntah . 4 dalam 1 . kawad tadi tadek mende sangat ponnn , syukur Alhamdullilah tadi tak panas langsung :)

aku bergaul dengan bbudak 4ss1 jea ari nie . sakit hati lagi dengan certain person :) tanakk tengok mukaa __________ ___________ ___________. sakit sakit . baek aku chiauuuu mengundurkan diri . selamat laa dorang timer jea aku dok lepak-ing dengan dorang :')

myrah pulak marahh aku . sebab dia cari aku satu sekolah . tapi aku lari daripada dia . selamat laa aku nie pandai pujuk . hehe . sorry ea myrah , dengan awak sekali jadik mangsa . naseb baek dia paham aku . sayang korang dorang mirah and yana :)

 minta maaf ? i'm sorry i can't apologize you yet :) awak patot ada dengan saya time saya susah :) bukan biar bodo jea . awak da lah antara yang rapat dengan saya .  takpe laa , saya boleh hidup sorang sorang . tak mati ponnn . awak dah bahagia kan dengan hidup awak sekarang , baguslahh . saya tumpang gembira :) hmm . bout dis . just give me time . nanti okay lah nie :)


Older Post | Newer Post