//Pink Vintage.
Like us on facebook ! :)


rasa tips ini membantu? please click nuffnang echa (^_^)


Travel this

Story Beauty Tips Goodies Links


Princess In The Blog




Private Blog ♥
hey readers, come visit my private blog :) Eycha's Sweet Damn Diary ♥




follow me on Instagram ♥


Instagram

Lets Talk


Recent Post
Wednesday 21 September 2011 | 04:50 | 0 panda
okay okay , aku tukar fikiran ! jealous haihh tengok blog yang aku walking walking update blog . hee . so , tukar keputusan mehh . hehe . jangan mara saya , saya memang suka buat gimik dan publisiti murahann :P



esuk , 22september , genap 7 bulan aku in love dengan boyfie aku . haihh , rasa macam kejap jea kan . 

aku sebenarnya tak expect boleh tahan lama macam nie , sebab bagi aku , couple same umur nie dua dua ego , and lelaki tak matang . tetapi yang sebaliknya pulak happen , dia yang matang , and aku pulak yang ego . hehe . :P

tapi sejak kebelakangan nie , aku dan dia sokmo bergaduh :'( entah laa , aku rasa salah aku . and aku dah penat dengan diri aku , yang tak habis habis minta maaf kat dia , then buat salah balik . pastu minta maaf balik . sedangkan aku ponn dah bosan , kao bayangkan laa cane perasaan dia plak kenn . =__= 

nasiblaa aku dapat boyfie yang sabar dengan aku . hee . 

nie ponn aku tengah bergaduh dengan dia lagi . :(

selamat ulang bulan yang ke tujuh , awak .. kali nie saya tak lupa kan tarikh kita ? kan awak ? i love you so deeply :(





Older Post | Newer Post