//Pink Vintage.
Like us on facebook ! :)


rasa tips ini membantu? please click nuffnang echa (^_^)


Travel this

Story Beauty Tips Goodies Links


Princess In The Blog




Private Blog ♥
hey readers, come visit my private blog :) Eycha's Sweet Damn Diary ♥




follow me on Instagram ♥


Instagram

Lets Talk


Recent Post
Thursday 15 September 2011 | 05:31 | 0 panda
 AMARAN MARABAHAYA : ENTRY INI MENGANDUNGI KANDUNGAN JIWANG . SILA TEKAN BUTTON X JIKA RASA ANNOYING . SEKIAN !



kan semalam aku ada krisis dengan boyfie aku . time tu aku sedih sangat . aku call dia , dia ta angkat . dia kata dia ada kerja , sorry . pastu aku cakap , if dia sayang aku ,angkat la call aku . tapi dia tak layan aku .. T___T
time tu aku menangis jea . aku tengok phone aku , mengharapkan dia . sampai la aku tertydo . lepas tuu , dia tetibe mesej .. aku cepat cepat balas..
 dia cakap..

dia : boleh ta faz nak minta tolong aisyah ?

aku : tolong apa ?

dia : faz na jadi kembali menjadi milik aisyah ..?

aku : lepas awak dah buang saya senang senang jea awak nak saya balik

dia : ye ..saya nak awak semula..



then aku pon macam . tak tahu na buad ape . aku mintak dia jelaskan kat aku ape yang happen antara dia dengan ex aku . ex aku ada mesej aku . bagi aku , dia hantar mesej yang cuba untuk api apikan aku dengan faz . sampai aku termakan kata kata mamat tuu and bencikan faz .. T__T


then , lepas dia cerita apa yang happen antara dia dengan ex aku , aku lega dorang dah berdamai . cuma perasaan sakit hati pada faz still ada lagi setelah diapi apikan ex aku . then faz tanya ..

dia : saya na tanya .. saya harap awak dapat jawab dengan jujur ..

aku : oke..

dia : awak sayang saya tak ?

aku : hmm . (lama sikit tuu ) sayang ..

dia  : awak dah bencikan saya kea ?

aku : . . . . . . . . . .  (time tu tengah sakit hati lagi T______T)


dia : jawabla..

aku : hmm . ha'a.. ada la sikit .

dia  : awak cintakan saya lagi kea ?

aku : hmm... .. .. nta ..

dia : awak sanggup tinggalkan dan berpisah dengan saya ?

aku : . . . . . . . . . . . . . . . . .


time nie aku dah start selok nangis . haisy . aku senyap jea . dengar jea apa yang dia cakap dekat aku . last last dia kata , dia dapat terima kita clash .. sebab dia pernah cakap dekat aku .. dia akan lepas kan aku .. kalu aku benci dia .. aku just menangis dan terus menangis .. dia cakap dia dah kehilangan aku .. dah tak boleh nak bergurau gurau , mengada ngada , gelak ketawa dengan aku dah .. aku pulak .. speechless .. dia cakap thanx untuk segalanya .. dia say "selamat tinggal ..assalamualaikum..."

then dia off phone . T______T



. . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . 



aku macam . terdiam . aku nanges . aku pikir balik , mampu kea aku nak berhadapan dengan dia dah lepas nie ?? sungguh aku tak sanggup . yeah , aku sayang dia T____________________T

aku try call dia ..

hope dia angkatt..

tutt .. tutt..tuttt....


then . " hello.. "

aku terus cakap ,


"baby tanak clash dengan ayang ! "

hee . ego semua tuu aku tolak tepi . yang penting aku tanak kehilangan dia . huh . then kiteorang ponn nanges sama sama . and try dicuss masala kami sama sama .

finally its happy ending :')

dear love , i love you so much , much , much , (and more ) .


thanx dear farah and shafika sudi amek berat relationship echa dengan dia <3







Older Post | Newer Post