//Pink Vintage.
Like us on facebook ! :)


rasa tips ini membantu? please click nuffnang echa (^_^)


Travel this

Story Beauty Tips Goodies Links


Princess In The Blog




Private Blog ♥
hey readers, come visit my private blog :) Eycha's Sweet Damn Diary ♥




follow me on Instagram ♥


Instagram

Lets Talk


Recent Post
Thursday 29 September 2011 | 23:04 | 0 panda
choiii , satu masalah lagik timbul . :)

tadi kawan aku cakap , yang L suruh

dia sampaikan kat aku , lepas nie aku just anggap L tu macam tak pernah kenal .

aku ponn , errk . terkejut la kann . padahal baru semalam dia datang rumah aku , berborak borak bagai semua . tup tup hari nie cakap tang tu pulak kann . haisy .

kawan aku ade cakap lagi , kalau aku nak tahu sebab apa dia buat macam tuu , pergi tanya sendiri kat L . erkk . kenapa aku ? aku ada buat salah ape dengan dia kenn ? setahu aku , tadek pulak aku kutuk / ngumpat dia . tapi if dia buat macam nie demi sahabat dia , kfine aku paham .

so , last words for you miss L :)

  • hai awak :) okay . echa ponn tak tahu kenapa awak buat tindakan macam nie . padahal echa seronok gilaa berborak borak dengan awak . nak nak lagik pasal kucing kann . haihh , kite memang diehard kitten ! seronok sangat :) tapi awak mintak la permintaan macam nie . haihh . k fine echa tunaikan :) tak kan la echa terhegeh hegeh lagi , sedangkan awak tanak kawan nan echa da kann . nanti orang kata pipi tersorong sorong , mulut terherot herot . *abaikan peribahasa ini :D . echa nak jumpa awak ? maaf laa , echa rasa echa tade buat sala dengan awak , and echa memang tade problem dengan awak . so echa takan jumpa awak , as long awak sendiri yang face to face nan echa . k sayangss ? echa ngaku echa sedih awak buat macam nie , tapi takpe laaaa , echa redha :) k laa , i l o v e y ou my ex - bestiess :* bye awak :)


Older Post | Newer Post