//Pink Vintage.
Like us on facebook ! :)


rasa tips ini membantu? please click nuffnang echa (^_^)


Travel this

Story Beauty Tips Goodies Links


Princess In The Blog




Private Blog ♥
hey readers, come visit my private blog :) Eycha's Sweet Damn Diary ♥




follow me on Instagram ♥


Instagram

Lets Talk


Recent Post
Saturday 10 September 2011 | 09:32 | 0 panda
hye my dear silent reader . dah lame kannn belog aku nie menyepi jea . bukan ape , aku malas nak update time sekolah . banyak lagik kerja nak buat . =__= lagiponn this week aku banyak keluar , sebab cousin aku ade kat rumah . and aku dah beli handphone baru , nokia c3 in PINK colour . aku beli pakai duet rayaa jea . hee .

tapi yang tak best nyaa , handphone boyfie aku buat perangai . haihh . mengada sangat . mentang mentang aku baru beli handphone baru , dia pon na buad perangai jugak . grr . so , aku bagi la pinjam handphone lame aku kat dia . sayang punya pasal kenn . hehehe .

haaa , cakap pasal beau aku nie kennn , aku na menggewdix diri postkan entry pasal dia hari nie . sila muntah ye kawan kawan sekalian . kalau menyampah tekan button 'x' tu jeaa . welk welk . *majokkk .

hehe . okay , lets story begin . al-kisahnya macam nie , aku dengan dia dah lama berangan nak date dekat pantai tao . yela , pantai yang nan membiru lagi menenenangkan , angin yang sepoi sepoi bahasa , bunyi ombak yang menderu , perghhh . mesti laa syok kenn layan perasaan . haha .

family dia ade hari keluarga dekat hotel De-rhu *aku tak reti eja . tuu . anjuran daripada company bapak mentua aku . haha . aku pulak , kazen aku yang mengade tuu , ade hari keluarga dengan company dia , Watson . kazen aku kerja Watson , mak saudara aku kan dok kampung , so , dia pon ajak la family aku kenn . kazen aku punya hari keluarga tu buat dekat pantai Balok .

then , petang tuu aku gayut dengan pakwe aku . cakap aku dekat pantai balok . and dia tanya aku kat mana , rupa rupanya kiteorang dekat bersebelahan jea . wah , memang gilak laa . tak pernah jangke langsung okay . memang JODOH la kenn bak kata kazen aku . amin amin . *gatall . hee .

then , mak aku , adeq and abang aku balik , sebab permainan ponn cam nak habes jea kannn . time tu aku dah bagitahu kat kak asmaq *kazen aku yang pakwe aku ade hari keluarga dekat sebelah . pastu lepas family aku balik jea , kak asmaq panggil pakwe aku . haha . then dorang berkenal-kenalan kennn . pandai pandai jea pakwe aku ngam dengan kazen kazen aku . then , kiteorang nak jalan jalan . aku ajak laa kazen aku nak jalan jalan . then dia cakap , suruh aku pergi jalan jalan dulu dengan pakwe aku .

wahhh . happy gilaa . dah green light nie . hee . then , kazen lelaki aku pulak tanya , tanak mintak izin dia kea . aku pon mintak izin , then dia bagi , tapi dekat area sini jea . hee .then , aku jalan jalan dengan dia tepi pantai .

memang best lhaa , sebab aku takpernah date macam nie dengan dia . yela , memang lha pernah date dengan dia kat bandar . tapi time kat tepi pantai tuuu , semua orang tak chare pon kiteorang , banyak family family yang maen aer kann , so kiteorang wat hal sendiri jea . gelak kuat kuat , jerit kuat kuat , gurau gurau , menyanyi , maen merajuk rajuk , arghhh , semua lahhhh . yang pasti tak gadoh langsung . shukenye :)


then maen maen ambil gambar , jalan jalan kejap . pastu mase untuk berpisah . haisy . berat jea rasa . T___T

for sure , hari nie aku bahagia sangat sangat . :')

lai lai lai , layan gambar mehh .














thanks for today , love ^^




Older Post | Newer Post