//Pink Vintage.
Like us on facebook ! :)


rasa tips ini membantu? please click nuffnang echa (^_^)


Travel this

Story Beauty Tips Goodies Links


Princess In The Blog




Private Blog ♥
hey readers, come visit my private blog :) Eycha's Sweet Damn Diary ♥




follow me on Instagram ♥


Instagram

Lets Talk


Recent Post
Saturday 3 September 2011 | 22:54 | 0 panda
assalamualaikum guyss ^^

semalam , kiteorang pergi stadium buad kali keduaa :)

arhh , bukan ade ape ponn kat stadium tuuu , eksyen jea lebihh . hee . then , kiteorang starting plan kiteorang untuk conteng conteng muke ! hoho . jyeahh . marked itu kami . tapi yang geramnyaa , dorang dah molek molek dah ade bendera pahang dekat muka . then dorang pergi basuhh . grrr . geram gila okay . aku pulak , myrah tolong buadkan . tak sampai hati nak basuh  , lagiponn aku rasa macam kiut jea ade bendera kat muke nie kennn . hehe . so , aku sorang jela maintain . myrah lak , dia cakap dia akan buad if fazwan buat .

haisyy , cean fazwan tetibe muke dia kene conteng . haha . da lah dia suruh aku buad , tangan aku pulak kayuuu , so terpakse dia basuh balik sebab buruk . =___= . then dia buat sendiri . hahaha .

disebabkan masa sangat mencemburui kiteorang , myrah n fazwan kene touch up sana sini dalam bus . mak aihh , kao bayangkan laa bas tu kan bergerak , gilak payah okay nak cat mukaa .

finally , berjaya jugak muke kami diconteng penuh seni dengan jayanyaaa . HOHO .

yang tak boleh blahh , ade pulak budak budak cakap ,


" eh eh , tengok muke orang tu ade conteng conteng , kite nak buad jugak lhaaa . "

haha . cakap kuat gilaaa pulak tu . hassiy . SEGAN .

then , lepas sampai stadium , kiteorang cari port hari tuu . seronok kat cituu . tapi ade pulak mamat mamat annoying pergi take over . grr . sengalll ! alaa , mamat yang aku story hari tuu . dorang datang jugak semalam . T________T


okay lha , macam bosan jea aku dok pot pet sana , pot pet sini kan . *sedar diri ponn .

so , layan gambar jom ^^


haha . una macam nak makan lala jea . huhu

touch dalam bus . haha .
budak HOWT . hee .


port kiteorang melepak :)


nothing interesting =__=


 kami sumbakkk =_=


muke aku annoying =__=

bergambar before balik . 



ckgu kami yang ensenggg 

cute gilak dorang nie okay .


myrah and jurumekap dia . haha ..

bebudak yang tak shuke bergambar =__=
khairul fahmi sungai soi . huhu


unaa mansor . :*


esuk sekolah . homework bertimbunnnn . =___= . done editting my third customer's blog , click here . 








Older Post | Newer Post