//Pink Vintage.
Like us on facebook ! :)


rasa tips ini membantu? please click nuffnang echa (^_^)


Travel this

Story Beauty Tips Goodies Links


Princess In The Blog




Private Blog ♥
hey readers, come visit my private blog :) Eycha's Sweet Damn Diary ♥




follow me on Instagram ♥


Instagram

Lets Talk


Recent Post
Wednesday 24 August 2011 | 06:09 | 0 panda
auchakkk reader yang tersayangssss sekaliann ! today i would to share with you guyss something ! haaa , na tau takk ? haha . actually aku ade terbace satu story yang lawak nie . tapi bagi aku lawak dia menyeramkan weyyy ! perghh , tak tahu laa kalau betul betul terjadik kat aku kenn , memang dah terkucil dah aku kat cituu . haha . sebenarnya ape yang seram bhaiii ?

haa , meh sini anak anak , cucu cucu cicit cicit , mek echa na bercerita nie .. heee .


SILAP TULIS NAMA
Sedut dan Semput dalam perjalnan pulang dari kerja pada pukul 2 pagi sambil membonceng motor . Tiba toba kann , motor diaorang pancit . Mereka menyorong motor kapcai kesayangan mereka itu sampai satu simpang . pastu kann , dorang nampak shortcut , jadi diaorang mengambil keputusan nak lalu shortcut tuu . rupa rupanya ada tanah perkuburan kat cituu . 

tiba tiba ..

terdengar bunyi satu ketukan .. tuk .. tuk .. tuk.. Bulu roma dorang dah mula menegak time tuu . kelihatan bayang bayang seseorang sedang mengetuk sesuatu di sebuah kubur .. rupa rupanya seorang lelaki tua sedang memahat batu nisan jea...

then , dorang ponn cakap .
 
" larhh , pakcik buat apa malam malam nie ? buat kiteorang takut jeaaa " kata Semput dengan marah .

then pakcik tu ponnn...

" pakcik tak buat apa apa pon nak... cuma nak betulkan nama pakcik nie ha... diaorang silap tulis nama pakcik...."




haaa , amacam bhaii ? seram tak ? ke bagi korang kelakar ? haha . sorry babe and dude , aku tak berani nak letak pitcha yang seram seram kat post nie , aku ngaku memang aku penakut , dats why aku tak berani mintak tolong cik google carikan pitcha sebagai penambah rasa kenn . heeee .


so , the moral of story is , kalau kao dah tahu kat tempat orang lain , jangan nak tunjuk hero okay . kan dah jadik gituu . suka hati pakcik tu laa nak buat apa apa ponn . dan satu lagii , dah tahu kao ada masalah pukul 2 , 3 pagi gituu , kao jangan la mengewdix nak pilih jalan shortcut . ingat , kejayaan itu tak datang bergolek sahaja ! *doksabetttt







Older Post | Newer Post