//Pink Vintage.
Like us on facebook ! :)


rasa tips ini membantu? please click nuffnang echa (^_^)


Travel this

Story Beauty Tips Goodies Links


Princess In The Blog




Private Blog ♥
hey readers, come visit my private blog :) Eycha's Sweet Damn Diary ♥




follow me on Instagram ♥


Instagram

Lets Talk


Recent Post
Saturday 20 August 2011 | 22:08 | 0 panda
eh korangggg ! cer tengok nie . hohoho .



*click to enlarge , atauponn korang pergi jea kat cinie nak tengok yang real punyerr . click here .


aku macam ... tergamam ! wahhh , tak sangke bohhh sampai dia sanggup wat post pasal aku ! honestly aku just kenal dia melalui blogwalking  jea ! *tipuuuu , dah kenal dah dia , cuma ta pernah tegur jea sebab dia membe boyfie akuuu >_<

memang tak dapat nak dinafikan la kennnn yang badan aku nie kembang kempiss jea bace post dia kenn . hahahaha . so , sebagai tanda penghargaan yang tidak terkata kata kepada dia , aku nak bagi award nie kat dia . hohoho .

jeng jeng jeng ..


]




thanx shafika sebab sudi tulis post pasal echa . terharu sangat sangat sangat taooo ! even kita baru jea kenal tak sampai beberapa hari , echa harap kite still keep in touch okayy ! btw , kalau shafika kenal echaa , echa memang laaa sangat ' unik ' a.k.a freak . heeee . lot of lovee , byee . ^^




Older Post | Newer Post