//Pink Vintage.
Like us on facebook ! :)


rasa tips ini membantu? please click nuffnang echa (^_^)


Travel this

Story Beauty Tips Goodies Links


Princess In The Blog




Private Blog ♥
hey readers, come visit my private blog :) Eycha's Sweet Damn Diary ♥




follow me on Instagram ♥


Instagram

Lets Talk


Recent Post
Sunday 28 August 2011 | 05:27 | 0 panda
auchak ! hee . mesti korang rindu kat aku kann , yelaa dah lama tak update blog . hoho . *sangat perasan

actually aku tak lari mane ponn , aku just agak busy sekarang meng-edit blog orang . hoho . banyak dapat customer ouh cuti nie . 4 orang . hoho . jangan maen maen . hee. nanti dah ciap edit blog dorang aku bagi link , then korang ushaa2 la ye . ngeee ~

haa , korang pernah dengar ta rancangan tv Hell Kitchen ? alaaa , kat Astro yang bahagian masak masak tuu . mesti pernah kenn ? hee. sebenarnya kann , tajuk post nie tadek kaetan pongggg dengan entry aku nie . hahaha . saje je buad drama . hehe .

for sure , hari nie berbuka makanan barat ouhh . terbaek dari dapur ! haha . penad jugak laa aku tolong abang aku memasak . dia cakap aku buad kerja lembab . haisy , pertama kali ' masuk dapur ' memang laa lembs siket kannn . saya budak baru belajar laaaaa . T_____T

so , na tengok ape hasilnya ? jeng jeng jeng .


 chef Haniff




aku tak habeskan lagi masakan tuu , kenyang sangat . ada sesape nak tolong habeskan ? *mengadaaa xD




Older Post | Newer Post