//Pink Vintage.
Like us on facebook ! :)


rasa tips ini membantu? please click nuffnang echa (^_^)


Travel this

Story Beauty Tips Goodies Links


Princess In The Blog




Private Blog ♥
hey readers, come visit my private blog :) Eycha's Sweet Damn Diary ♥




follow me on Instagram ♥


Instagram

Lets Talk


Recent Post
Monday 22 August 2011 | 06:21 | 0 panda
heyy guyss . dah lama gilaa kan gua tak cakap pasal boyfie guaa ? haha . okay , disebabkan hari nie dah 6 bulan gua bersama diaaa , so gua nak story siked siked pasal diaaa . hee , sila muntah ye . >_<


hmm . malam semalam gua ada masalh dengan dia . masalah tu kechill jea , hal remeh temeh jea ponn , tapi gua kesokk aty sangat sangat nan dia . kesalahan dia bagi gua tadek la besar sangat , tapii dia dah banyak kali buat perkara tuu membuatkan hati gua nak rabakk .

jadi gua bergaduh laa dengan dia malam semalamm . dia minta maaf kat gua , tapi gua tengah sedih sangat so gua just senyap jea . then gua tutup phone , gua nangess , then gua tidoo .

esuk nya , iaitu hari nie laaa . gua nampak dia , of course laa nampak kenn  , dia sama kelas dengan gua . tapi gua tak senyum ponnn . gua buat macam tak kenal dia . dia pinjam buku gua , gua just bagi tanpa pandang muka dia . gua tahuu dia sedihh , gua sebenarnya dah okay dengan dia , cuma mengada sikett jea nak mintak dia pujuk . hehe .

then gua nampak tangan dia berbalutt , gua tahu mesti ada kaetan dengan gua . gua panggil dia , tanya dia kenapa tangan dia berbalut , dia cerita laa dia nak bagi pengajaran sikit kat tangan dia sebab tangan dia gatal sangatt . *okay tolong jangan pikir pikir bukann , nie pasal facebook . so , kao paham paham jelaa tangan gatal menaip chat dengan gurl laenn . yeah , gua tahu gua kuat jealouss .

then , gua angguk jea , pastu gua senyap balikk . then , dia tunjuk jam dia , dia cakap ..

" cuba tengok sekarang nie tarikh berapa .. "

then gua tengok jam dia , then . ohmaiiipradaaaa . baru gua perasan yang hari nie 6 bulan dah gua bersama dia . gua langsung tak ingattt . memang selame nie gua ngaku tak pernah ingat ponn , dia jea yang baek ingat hal hal giniee . =__=

then , gua tersengih , sebab gua tahu dia marah gua tak engat tarikh hari nie , then dia blahh . mase balik dia bagi gua surat , siap lukis lagiii . gambar hatii yang terpisah dua , satu hati masih terus tersenyum walauponn dia dah terlukaaa , satu lagi belah hati yang tengah masam gilaa tengah marah marah . gua tahu  hati yang masih tersenyum tu menandakan dia , tapi hati yang tengah marah tuu menandakan gua .

so , gua balik rumah jea terus call and mintak maaf kat dia . then everything is getting normal backk . fuhh , lega hati guaaa .




ayang , selamat ulang bulan ke 6 . :')



Older Post | Newer Post