//Pink Vintage.
Like us on facebook ! :)


rasa tips ini membantu? please click nuffnang echa (^_^)


Travel this

Story Beauty Tips Goodies Links


Princess In The Blog




Private Blog ♥
hey readers, come visit my private blog :) Eycha's Sweet Damn Diary ♥




follow me on Instagram ♥


Instagram

Lets Talk


Recent Post
Monday 26 September 2011 | 05:41 | 0 panda
hey peeps . aku nak join lagi bloglist blogger blogger hot supaya aku dapat up kan traffic :) hee .



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBj_XKOMUnO_hswxA4kSENdcvQJuEN15H1CoNsVDCGWIxzBhijX7Z_NbD6n77kF4-2qcxRm9PKiy3tiW1rv61lS7_NG0FDYW-VfrFcD0EiwhEGDJufHlG39cuF-IrLVHjzsJszW-G712A/s1600/JiwarOsak.jpg 


syarat syarat nak join sangat simple :)

1. letakkan tajuk seperti diatas
2. letakkan gambar seperti diatas..
3. letak links http://jiwarosak.com/ dalam entry tersebut
4. apa komen anda tentang blog jiwarosak.com
5. tag 3 orang blogger ( tambah traffic/backlink rakan2 anda)

terpulang kepada anda untuk like
mahupun follow blog jiwa rosak..^^

so , mesti korang nak tahu kannn , ape faedah join blog nie kan kan . haa , bace nie !


- backlink akan diberikan kepada blog anda
- bertambah2 follower anda.. insyallah
- entry terbaru anda akan di publish di jiwarosak.com
- traffic blOg meningkat
- blOg anda akan disubmit ke beberapa search engine


bila bace jea faedah dia kannn , terus aku nak masuk tanpa fikir dua kali . huhu . ^^

okay , komen aku untuk blog jiwarosak tuu .

encik FerOz Othman jangan lupa baca ! huhu .

mula mula nak cakap pasal owner dia .. aku salute dengan dia coz finally dia dah berjaya ade domain sendiri . wah , sangat memerlukan kesabaran yang tinggi okay . nak nak lagi dia dah berusaha selama 2 tahun . well done , bro Feroz ! :)


then pasal blog dia , bagi aku sangat complete . macam macam ade lah senang cerita . tak percaya ? alaa , tekan jea cnie and lihat sendiri dengan dua bji mata anda ye :) entry pon menarik , banyak tips . banyak tutorial . memang ringan gila la kan jari aku nak tekan button follow tuu . huhu .

okay laa , dats all about komen echa ea :)

haa . na tag cape ea . jeng jeng jeng .







done !



Older Post | Newer Post